אימון לזוגות ברילוקיישן

האם אתם עומדים בפני החלטה לצאת כזוג או כמשפחה לרילוקיישן, אך במקום להתרגש מהעתיד ולנהל שיחה רגועה ומעצימה, אתם רבים, מתווכחים, צועקים ולא מבינים איך חשבתם להתחיל חיים חדשים ביחד במדינה זרה אם אפילו בארץ אתם לא מסתדרים?

או

האם כבר עברתם לחיות במדינה חדשה ובמקום להנות מההרפתקה, ולהתלהב מיצירה משותפת של שגרת חיים מספקת ואקטיבית, אתם כל הזמן תוקפים אחד את השני או בוכים ומסתגרים?

איך יתכן שהמסגרת הזוגית שאמורה לספק תחושות של ביטחון, תמיכה, חום ואהבה, במיוחד בתוך החיים ברילוקיישן, מתערערת והופכת לשדה קרב טראומטי מלווה בשיח של חרשים?

אחת הסיבות היא שההחלטה על יציאה לרילוקיישן והחיים במדינה זרה מוסיפים לחץ ומתח ליחסים הזוגיים ובוחנים את חוזק ואיכות הקשר שלכם.

בנוסף, השינויים החברתיים, תרבותיים וכלכליים המתלווים לרילוקיישן מציבים בפני הזוגיות ממד נוסף של החיים הזוגיים, ולא תמיד מה שעבד טוב עבורכם בעבר יתאים גם לחיים החדשים.

מספר דוגמאות לאתגרים הייחודיים של זוגות ברילוקיישן

  • אתם מרגישים אחריות ולחץ להוכיח את עצמכם ולהצליח בעבודה במדינה החדשה, ומצפים לתמיכה ועידוד מהחצי השני שלכם אך שומעים רק קיטורים, אישומים וכעסים.
  • יצאתם לרילוקיישן בעקבות העבודה של בן/ת הזוג עם תקוות רבות להגשים את עצמכם אך אתם מרגישים אבודים, בודדים, מנותקים ממערכת התמיכה הרגילה שלכם בארץ. אתם מחכים לערב כדי לשפוך את הלב בפני בן/ת הזוג שלכם ונתקלים בחוסר הבנה או אמפטיה למצבכם.
  • אתם רחוקים מהבית, המשפחה והחברים, מתקשים ליצור קשרים חברתיים במדינה החדשה, מבלים שעות רבות ביחד אך בעצם מרגישים כל כך לבד, ומרגישם נבוכים לשתף בכך את החצי השני.
  • הציפית שלכם לרווחה כלכלית בעקבות הרילוקיישן אינן מתממשות, אתם מתקשים לגמור את החודש, ומרוב לחץ ודאגות אתם מתחילים במסע האשמות הדדיות ואי-הסכמות כשאין לכם לאן לברוח כדי להירגע.
  • הילדים אינם משתלבים במסגרת החברתית/לימודים, הכאב שלהם חודר לכם לנשמה ואתם לא מצליחים להגיע להסכמות בינכם על איך מסייעים להם; אחד מכם אפילו חושב לחזור עם הילדים לארץ ולסיים את הרילוקיישן.

אז אם התקשורת ביניכם טעונה ומתוחה, או שהשיח הפך לבלתי אפשרי, ואתם על סף קבלת החלטות נמהרות, אך עדיין שואפים לשפר את מערכת היחסים שלכם כך שתהנו ביחד מהחוויה של חיים במדינה אחרת כדאי לחשוב על תהליך אימון ממוקד לזוגות ברילוקיישן.

במסגרת התהליך נעבוד על אחת או חלק מהנקודות הבאות

  • הכנה למעבר לחו"ל:

באמצעות תקשורת פתוחה תבחנו בכנות את הציפיות, התקוות והפחדים שלכם לקראת המעבר תוך כדי קבלת החלטות משותפות ובניית תוכנית ראשונית

  • החיים הזוגיים במדינה החדשה:

נעבוד על פיתוח יכולת ההקשבה וההכלה, ועל כישורי תקשורת וכנות ביחסים.

נחקור את הפרספקטיבות השונות בה כל אחד מכם מתבונן על החיים ברילוקיישן,

נתבונן לעומק בצרכים של כל אחד מכם ברילוקיישן, נבין מה הם מספקים ונבחן איך ניתן להגיע למכנה משותף.

נשבור דפוסי אינטראקציה אופייניים ביחסים בינכם שאינם עובדים ברילוקיישן, ונבנה ביחד דפוסי פעולה חדשים מותאמים למציאות החדשה.

נגדיר מחדש את המטרות והשאיפות של כל אחד מכם לחוד וביחד, ונבנה חזון משותף

ועוד.

תהליך של אימון ממוקד לזוגות במסגרת החיים ברילוקיישן, המותאם לצרכים האישיים שלכם יקנה לכם את הכישורים, הטכניקות והחוסן הרגשי שילווה אתכם לכל אורך הרילוקיישן ויאפשר לכם להפיק את המיטב מהחוויה ולהשיג את כל מטרותיכם.

הערך המוסף שאני מביאה לאימון

33 שנות נישואים + 3 בנים + 4 פעמים רילוקיישן למדינות שונות – ונצואלה, קנדה בלגיה ומיאנמר (בורמה), ו-4 פעמים חזרה לארץ.

כדי להתחיל מיד בתהליך :

  1. צרו קשר דרך האתר
  2. שלחו מייל ל sharon.gilor@gmail.com
  3. התקשרו לנייד – 054-2201005

פגישות האימון מתקיימות פנים אל פנים, או בזום.