אימון להגשמה ברילוקיישן עבור בן/ת הזוג המתלווה

ראשית,  ברצוני לחזק את ידיך 

ההחלטה לעבור לחיות במדינה אחרת הינה החלטה אמיצה והרפתקנית.

אין ספק שהחיים במדינה זרה מרגשים, מעצימים ומזמנים התחלות חדשות, אך יחד עם זאת, הם גם מפחידים, ומלווים באי ודאות, במיוחד אם המעבר לחו"ל התרחש בעקבות העבודה של בן/ת הזוג שלך; בעוד שלבן/ת הזוג יש מטרות מוגדרות ואתגרים מקצועיים חדשים, הרי שעבורך העתיד קצת פחות ברור, הבלבול גדול ותחושת הבדידות כואבת.

אני מכירה מקרוב את כל הרגשות הללו שכן הייתי בנעליך, יצאתי לרילוקיישן וחזרתי לארץ מספר פעמים בעבר. אני מבינה בדיוק איך מרגישים כשאי-אפשר להסביר לחברים ולמשפחה את עוצמת החוויות, במיוחד כשהם רחוקים ממך, כמה קשה לצאת מאזור הנוחות, וכמה כוחות צריך על מנת להתמודד עם טלטלת הרגשות, מצבי אי הבהירות, והספק העצמי העצום.

אבל, זה ממש לא צריך להיות כך!  

נכון, בעבר הלא רחוק, בני הזוג המתלווים כונו trailing spouse (בן זוג נסחב/נגרר); אלה שנשארים בבית, תלויים למחייתם ולרשות לגור במדינה הזרה בבן/ת זוגם, מתעסקים בטיפול בצרכי המשפחה הגרעינית ובילדים, ותומכים בבני הזוג העובדים.

אך מאז חלו התפתחויות רבות בשוק העבודה העולמי ובמרקם החברתי, שהביאו לשינוי חיובי בפרספקטיבה. כיום הכינוי הלא מחמיא  trailing spouse אינו מקובל יותר, החליף אותו accompanying spouse , בן/ת זוג מתלווה, ועם החלפת הכינוי גם התפיסה לגבי הערך והמקום של בני הזוג בחיים ברילוקיישן השתנו.

ואכן בימינו גם בני הזוג העובדים וגם החברות והמוסדות המעסיקים, מבינים שלהצלחת הרילוקיישן יש קשר ישיר לתחושת הסיפוק של בני הזוג המתלווים.

גם לך מגיע להגשים מטרות מקצועיות/אישיות, ולהרגיש סיפוק ומיצוי במדינה החדשה אליה  עברת. הרי ביננו, לא עברת להתגורר במדינה אחרת רק בשביל לתמוך במשפחה ובעבודתו של בן/ת זוגך.

אבל מאיפה מתחילים בכלל?

תהליך אימון וליווי ממוקד לבני זוג ברילוקיישן הוא נקודת התחלה נהדרת.

מדובר בתהליך הוליסטי הנוגע בכל התחומים – ערכים, תרבות, יחסים, חברה, משאבים פנימיים וחיצוניים, רגשות, שוק העבודה והלימודים ועוד, כשהדגש הוא על הכנת תוכנית עבודה מותאמת לצרכיך והפעלתה עם שינויים והתאמות תוך כדי תנועה.

נעבוד על נושאים כמו:

  • הגדרת יעדים אישיים ברילוקיישן; איך להפוך את החוויה למשמעותית ולהפיק ממנה את המיטב, וגיבוש תוכנית פעולה קונקרטית.
  • מעבר אפקטיבי בין שתי התרבויות השונות, ויצירת חיבור ייחודי ביניהן שיאפשר לך לנווט בבטחה במארג החיים החדשים.
  • הבהרת ההבדלים הקיימים בין הערכים שלך לבין אלו של החברה המקומית הזרה ואיך מגשרים על הפערים הללו.
  • אסטרטגיות להרחבת המעגל החברתי/מקצועי וזיהוי הזדמנויות לנטוורקינג.
  • פיתוח הקריירה וטכניקות לשמירה על רצף מקצועי;  תיעדוף ובחירה בין אפשרויות תעסוקה שונות, כמו: עבודה בחברה מקומית, עבודה וירטואלית מהבית, רכישת השכלה נוספת, יזמות ופתיחת עסק פרטי ועוד.
  • חשיפת נקודות מבט חדשות על משמעות החיים מחוץ למדינת האזרחות שלך.
  • מה המשמעות של להיות הורה לילדים שחיים בין שתי תרבויות שונות TCK – Third) Culture Kids) תוך רכישת כלים שיסייעו לך לתמוך בהם.
  • איך לנהל סוגים שונים של מערכות יחסים בסביבה זרה (משפחה, חברים, בני זוג, ועמיתים לעבודה), ואיך לשמר את מערכות היחסים בארץ.

תהליך של אימון ממוקד במסגרת החיים ברילוקיישן, המותאם לצרכיך האישיים יקנה לך את הכישורים, הטכניקות והחוסן הרגשי שילווה אותך לכל אורך הרילוקיישן ויאפשר לך להפיק את המיטב מהחוויה ולהשיג את כל מטרותיך.

כדי להתחיל מיד בתהליך :

  1. צרו קשר דרך האתר
  2. שלחו מייל ל sharon.gilor@gmail.com
  3. התקשרו לנייד – 054-2201005

פגישות האימון מתקיימות פנים אל פנים, או בזום.